fredag 27 juli 2012

Uppstart

Morgonen innan resan till Fulufjället. Testkokat kaffe i stormköket för tredje gången. Denna gång för starkt. Men det närmar sig, innebär just nu 5 kaffemått på full panna. 5 rågade.
Sista inhandlingarna på g. Lite kryddor, toalettartiklar och sånt. Knappt 2500 kvar av lönen men det ska räcka. Blir snålt med mat i Augusti men då får jag fiska desto mer... :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar