lördag 29 december 2012

Julrusch

Har varit en riktigt fin jul. Vi hann riktigt bra med allt handlande, matlagande och julklappsinslagande. Även om just det sistnämnda var lite på målsnöret för egen del. Vart tre klappar utan rim för att tiden rann ut..  :-) Gör inte så mycket. Viktigare att jag hann få fram klappar till alla.
Julgranen blev också riktigt fin. Klapparna från barnen och gumman var helt fantastiska. Bästa julen någonsin!