lördag 28 juli 2012

Nästa test. Arvid Nordqvists classic kok

Inte nöjd än. Nu testar jag att koka på arvid nordqvists kok. Svårt att hitta kok-kaffe märker jag. Mörkrostat Iaf. Brygg och espresso finns, och hela bönor. Kanske dags för en kvarn...



Nja,. Sådär. Får jobba vidare med doseringen. Kanske 5 rågade ändå är för mycket. Nästa gång blir det 4 rågade eller 5 strukna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar